سوالات متداول
  1. رزانا یه فروشگاه اینترنتی در حوزه محصولات غذایی سالم و طبیعیست که 3 دسته محصول عرضه میکند:

محصولات ارگانیک

در قالب همکاری با شرکت ها و برندهای معتبر تولید محصولات ارگانیک

 

فینگرفودها

رزانا تحت عنوان ارائه فینگرفودهای سالم و در قالب همکاری با یک تیم بسیار حرفه ای، این کوچولوهای دوست داشتنی رو عرضه میکنه…

 محصولات خونگی

رزانا مادرانی که دستپخت های معرکه دارن رو شناسایی میکنه، بهترین محصولات یا خوراکی هاشون رو انتخاب میکنه، با ارائه راهنمایی و مشاوره های لازم جهت اخذ کارت بهداشت روی فرآیند تولیدشون نظارت میکنه و بدین ترتیب محصولات خونگی و محلی پس از تولید توسط مادران (رزبانو ها) بسته بندی و در نهایت برای اولین بار در ایران پلمپ میشوند…

خوب حالا شما میتونید وارد سایت بشید، محصول و تولیدکننده (رزبانو) مدنظرتون رو انتخاب کنید و سپس در کمتر از 2 ساعت درب منزل تحویل بگیرید  🙂

2. نحوه تهیه فینگرفودها به چه صورته؟

رزانا در قالب همکاری با یک تیم بسیار حرفه ای فینگرفودها رو طبخ و عرضه میکنه، تازه اینکه تمامی فینگرفودها در چارچوب غذای سالم ارائه میشن، به طور مثال سوسیس و کالباسی که در لقمه ها استفاده میشه تماما از گوشت تازه، گرم و بدون هرگونه ناخالصی از مراکز معتبر تهیه میشن.

3. آیا محصولات سالم و بهداشتی هستند؟

رزانا پلتفرم فروشی در حوزه محصولات غذایی سالم و طبیعی هست و اصلا با همین دغدغه پدید اومد،
در وهله اول رزانا فرآیندهای انتخاب، شروع به همکاری و طبخ محصولات توسط رزبانو هارو طوری طراحی کرده که در چارچوب دستورالعمل های موجود بهداشت باشه، به طور مثال سیاست تک محصولی یا حداقل تنوع رزانا که جهت سوق دادن رزبانوها به سمت تولید محصول و یا محصولاتی خاص که از مهارت بالایی در طبخشون برخوردار باشن، یکی از همین موارد است.
دوم اینکه تمامی رزبانوها دارای کارت بهداشت هستند که به صورت شش ماه یکبار تمدید میشه و محیط فعالیت تمامی مادران نیز قبل از شروع به همکاری توسط کارشناسان رزانا بررسی و تایید میشه و در حین فعالیت نیز بدون اطلاع قبلی بازدید میشه و چک لیست های بهداشتی چک میشوند.
و در آخر اینکه تصویر رزبانو، محیط آشپزخانه، امتیاز و دیدگاه های سایر کاربران نیز روی سایت موجوده و شما میتونید با خیالی آسوده محصولتون رو سفارش بدید.

4. محدوده سرویس دهی و ارسال رزانا کجاست؟

فینگرفودها در محدوده مناطق 22 گانه استان تهران ارسال میشوند. در ارتباط با محصولات خونگی و ارگانیک ها نیز این امکان فراهم شده که علاوه بر استان تهران به سایر استان های کشور نیز امکان سرویس دهی و ارسال برای سبدهای خرید بالای 150 هزار تومان، وجود داشته باشه و تازه هزینه ارسال هم رایگان خواهد بود.

5. من تهران زندگی نمیکنم، چطور میتونم سفارش بدم؟

این امکان فراهم شده که علاوه بر استان تهران به سایر استان های کشور نیز امکان سرویس دهی و ارسال برای سبدهای خرید بالای 150 هزار تومان، وجود داشته باشه و در عین حال هزینه ارسالتون هم رایگانه منظور میشه : )
بدین منظور لطفا ثبت نام کنید، محصولات مدنظرتون رو انتخاب کنید، آدرس پستی محل سکونتتون رو وارد کنید، بازه زمانی مهم نیست

6. محدوده سرویس دهی و ارسال رزانا کجاست؟

فینگرفودها در محدوده مناطق 22 گانه استان تهران ارسال می­شوند. در ارتباط با محصولات خونگی و ارگانیک ها نیز این امکان فراهم شده که علاوه بر استان تهران به سایر استان های کشور نیز امکان سرویس دهی و ارسال برای سبدهای خرید بالای 100 هزار تومان، وجود داشته باشه و تازه هزینه ارسال هم رایگان خواهد بود.

7. هزینه ارسال سفارشات چقدر هست؟

هزینه ارسال سفارش در استان تهران 4 هزارتومان و برای سفارشات بالای 100 هزار تومان رایگانه.
ارسال سفارش به سایر استان های کشور عزیزمون هم درحال حاضر برای سبدهای خرید بالای 100 هزار تومان مقدوره و هزینه ارسال نیز رایگان خواهد بود.

8. آیا هزینه ارسال با افزایش وزن سفارشات افزایش پیدا می­کنه؟

به هیچ عنوان، نه تنها افزایشی در هزینه­ها به وجود نمیاد بلکه برای سفارشات بالای 100 هزار تومان هزینه ارسالتون رایگان میشه.

9. چطور میتونم مبلغ سفارش رو پرداخت کنم؟

پرداخت مبلغ سفارشات به صورت آنلاین انجام میشه و شما میتونید به راحتی با استفاده از هر کارت بانکی که عضو شبکه شتاب باشه، مبلغ سفارشات رو پرداخت کنید.

10. چقدر زمان میبره سفارشی که ثبت کردم به دستم برسه؟

بازه زمانی تحویل سفارشات رو خودتون ، پس از تایید نهایی سبد خرید انتخاب میکنید که حداقل مدت زمان ارسال محصولات خونگی، محلی و ارگانیک ها 2 ساعت پس از ثبت سفارشتونه و در ارتباط با فینگرفودها نیز حداقل مدت زمان ارسال، 48 ساعت پس از ثبت سفارشتونه که بدین ترتیب تیم تولید فینگرفودهای رزانا فرصت کافی جهت تهیه مواد اولیه تازه، طبخ و دیزاین حرفه ای این خوشمزه های دوست داشتنی رو داشته باشند.

11.چطور می­توانم سفارشم را پیگیری کنم که در چه مرحله­ای هست؟

برای پیگیری سفارشتون کافیه هر زمان که صلاح دونستین با شماره پشتیبانی  22345187-021 تماس بگیرید و وضعیت سفارشتون رو پیگیری کنید. تیم پشتیبانی رزانا از ساعت 8 صبح الی 8 شب، پاسخگو و مشتاق شنیدن صدای گرم شماست.

12. منظور از تضمین 360 درجه رزانا چیست؟

فرآیند پشتیبانی خرید از اولین لحظه ای که شما وارد وبسایت رزانا میشید شروع میشه ، با کنترل دقیق و سختگیرانه تهیه مواد اولیه، تولید محصولات با کیفیت، بسته بندی مرغوب و ارسال بی نقص سفارشاتتون ادامه پیدا میکنه و در نهایت با اعلام رضایت قطعی شما و تا مرتبه بعدی که افتخار داریم در خدمتتون باشیم ادامه پیدا خواهد کرد.
فرآیند ها و سیستم کنترلی رزانا از پایه و اساس به نحوی طراحی شده ، که احتمال بروز مشکل به حداقل ممکن برسه ولی با تمام اینها چنانچه خدای نکرده مسئله و یا نارضایتی براتون ایجاد بشه ، رزانا ضمن اصلاح نواقص عملکردی، تمام قد پشتیبان و پاسخگوی شما خواهد بود.

13. آیا امکان سفارش حضوری هم وجود داره؟

خیر متاسفانه در حال حاضر این امکان وجود نداره که حضورا در خدمتتون باشیم.

14. من تهران زندگی نمیکنم، چطور میتونم سفارش بدم؟

این امکان فراهم شده که علاوه بر استان تهران به سایر استان های کشور نیز امکان سرویس دهی و ارسال برای سبدهای خرید بالای 100 هزار تومان، وجود داشته باشه و در عین حال هزینه ارسالتون هم رایگان منظور میشه : )
فقط کافیه ثبت نام کنید، محصولات مدنظرتون رو انتخاب و آدرس پستی محل سکونتتون رو وارد کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی با شما تماس می­گیرند و هماهنگی­های لازم رو با شما خواهند داشت.

15. من سوال دیگه­ای دارم، چطور میتونم بپرسم؟

باعثه افتخاره و بسیار مشتاقیم که با شما در ارتباط باشیم. فلذا لطفا کوچکترین سوال، ابهام، انتقاد و یا پیشنهادی براتون پیش اومد، با شماره تماس 22345187-021 و یا آدرس ایمیل contact@rosanafood.ir ، با ما در ارتباط باشید.